Natychmiastowa wysyłka. Doradztwo techniczne od pon. do pt. od 8.00 do 16.00 więcej »
  • Logowanie
  • Rejestracja
  • Schowek:0
  • Koszyk:0

Reklamacje i zwroty

W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY TOWAR?
  • Okazało się, że zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań - nie odpowiada rozmiarem, okazał się nietrafionym prezentem albo po prostu nie podoba Ci się?Zastosuj tych kilka prostych kroków, które w szybki sposób pomogą Ci zwrócić towar:

• KROK 1
ZAPOZNAJ SIĘ Z NASZYM REGULAMINEM – na stronie ski24.pl, w zakładce "regulamin” znajdziesz warunki odstąpienia od umowy KLIKNIJ
• KROK 2
POINFORMUJ NAS O ODSTĄPIENIU OD UMOWY – od umowy możesz odstąpić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania produktu, bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Jeżeli martwisz się, że zwrot nie dojdzie na czas, wyślij do nas wiadomość z informacją o rezygnacji (mail: info@ski24.pl).
• KROK 3
WYPEŁNIJ PROTOKÓŁ ZWROTU TOWARU – protokół jest zawsze dołączany do paczki lub można go pobrać z zakładki „reklamacje i zwroty” na naszej stronie ski24.pl.
• KROK 4
PRZYGOTUJ PACZKĘ – spakuj produkt wraz z protokołem i kopią dowodu zakupu, a następnie wyślij go dowolnym przekaźnikiem na adres naszego magazynu: 
Ski24
ul. Stalowa 94
53 – 440 Wrocław
• KROK 5
OCZEKUJ NA ZWROT ŚRODKÓW – w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu oddamy zapłaconą przez Ciebie kwotę na wskazany numer konta lub w inny, odpowiedni dla Ciebie sposób.

JAK DOKONAĆ WYMIANY TOWARU?
  • Zakupiony produkt okazał się za mały albo za duży? Dołożymy wszelkich starań żebyś jak najszybciej otrzymał swój wymarzony sprzęt:

• KROK 1
SPRAWDŹ CZY WYBRANY PRZEZ CIEBIE ROZMIAR JEST DOSTĘPNY NA STRONIE – jeżeli produkt, który Cię interesuje występuje wyłącznie w jednym rozmiarze, chętnie pomożemy Ci znaleźć nowy model, odpowiadający Twoim wymaganiom.
• KROK 2
ZŁÓŻ NOWE ZAMÓWIENIE – poinformuj nas, że będzie to wymiana (bezpośrednio w zamówieniu lub drogą mailową). 
• KROK 3
WYPEŁNIJ PROTOKÓŁ ZWROTU/WYMIANY TOWARU – w protokole napisz numer nowego zamówienia.
• KROK 4
PRZYGOTUJ PACZKĘ – spakuj produkt wraz z protokołem i kopią dowodu zakupu, a następnie wyślij go dowolnym przekaźnikiem na adres naszego magazynu: 
Ski24
ul. Stalowa 94
53 – 440 Wrocław
• KROK 5
OCZEKUJ WIADOMOŚCI MAILOWEJ – zostaniesz poinformowany o realizacji nowego zamówienia. Będzie to oznaczało, że Twój zwrot już do nas doszedł i możemy wysłać do Ciebie nową paczkę.

UWAGA! Jeżeli koszt nowego zamówienia wynosi mniej niż 300 zł (od tej kwoty gwarantujemy darmową wysyłkę) należy uwzględnić koszt przesyłki: 19 zł przy wpłacie na konto lub 25 zł za pobraniem.

REKLMACJA SPRZĘTU
  • Jeżeli uważasz, że zakupiony towar w jakikolwiek sposób jest niezgodny z zawartą umową, postępuj zgodnie z naszą instrukcją:

• KROK 1
WYPEŁNIJ PROTOKUŁ REKLAMACJI TOWARU – precyzyjne opisanie wady ułatwi nam rozpatrzenie wady. Protokół jest do ściągnięcia na naszej stronie ski24.pl w zakładce „reklamacje i zwroty”.
• KROK 2
PRZYGOTUJ PACZKĘ – spakuj produkt wraz z protokołem i kopią dowodu zakupu, a następnie wyślij go dowolnym przekaźnikiem na adres naszego magazynu: 
Ski24
ul. Stalowa 94
53 – 440 Wrocław
• KROK 3
OCZEKUJ NA INFORMACJĘ O ROZPATRZENIU REKLAMACJI – w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu, przedstawimy Ci decyzję dotyczącą reklamacji.

Bądź na bieżąco! Zamów newsletter