Natychmiastowa wysyłka. Doradztwo techniczne od pon. do pt. od 8.00 do 16.00 więcej »
  • Logowanie
  • Rejestracja
  • Schowek:0
  • Koszyk:0

FAQ

Skąd mam wiedzieć, że sklep ski24.pl jest wiarygodny?

Jesteśmy legalną firmą i sprzedajemy sprzęt sportowy już od wielu lat. Naszą działalność na polskim rynku rozpoczęliśmy w 1997 roku. Przez kilka ostatnich lat konsekwentnie budowaliśmy pozycję silnego dystrybutora nart i snowboardu w kraju. Oferta naszego sklepu obejmuje szeroki asortyment desek, butów, wiązań oraz różnych akcesoriów i sprzętu zimowego. Sprowadzamy tylko oryginalny i nowy towar. Oferujemy klientom towar stockowy - pełnowartościowe narty, deski itp. z poprzednich sezonów. Co najważniejsze - wszystkie produkty, które oferujemy w naszych sklepach mamy w naszym magazynie. Wysyłka odbywa się z naszego działu dystrybucji. W 2006 roku uruchomiliśmy nasz pierwszy sklep internetowy www.ski24.pl, zdobywając kilkanaście tysięcy zadowolonych klientów i rozszerzając obszar działania. Później przyszła kolej na sklep www.snowboardowy.pl. Dbamy, aby oferowany przez nas towar - narty i deski snowboardowe znanych marek -  był najwyższej jakości i spełniał wysokie wymagania klientów. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników - fachowców, którzy chętnie udzielają cennych porad, zakupy w naszych e-sklepach są czystą przyjemnością.

W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY TOWAR?
  • Okazało się, że zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań - nie odpowiada rozmiarem, okazał się nietrafionym prezentem albo po prostu nie podoba Ci się?Zastosuj tych kilka prostych kroków, które w szybki sposób pomogą Ci zwrócić towar:

• KROK 1
ZAPOZNAJ SIĘ Z NASZYM REGULAMINEM – na stronie ski24.pl, w zakładce „reklamacje i zwroty” znajdziesz warunki odstąpienia od umowy KLIKNIJ
• KROK 2
POINFORMUJ NAS O ODSTĄPIENIU OD UMOWY – od umowy możesz odstąpić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania produktu, bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Jeżeli martwisz się, że zwrot nie dojdzie na czas, wyślij do nas wiadomość z informacją o rezygnacji (mail: info@ski24.pl).
• KROK 3
WYPEŁNIJ PROTOKÓŁ ZWROTU TOWARU – protokół jest zawsze dołączany do paczki lub można go pobrać z zakładki „reklamacje i zwroty” na naszej stronie ski24.pl.
• KROK 4
PRZYGOTUJ PACZKĘ – spakuj produkt wraz z protokołem i kopią dowodu zakupu, a następnie wyślij go dowolnym przekaźnikiem na adres naszego magazynu:
Ski24
ul. Stalowa 94
53 – 440 Wrocław
• KROK 5
OCZEKUJ NA ZWROT ŚRODKÓW – w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu oddamy zapłaconą przez Ciebie kwotę na wskazany numer konta lub w inny, odpowiedni dla Ciebie sposób.

  • Zakupiony produkt okazał się za mały albo za duży? Dołożymy wszelkich starań żebyś jak najszybciej otrzymał swój wymarzony sprzęt:

• KROK 1
SPRAWDŹ CZY WYBRANY PRZEZ CIEBIE ROZMIAR JEST DOSTĘPNY NA STRONIE – jeżeli produkt, który Cię interesuje występuje wyłącznie w jednym rozmiarze, chętnie pomożemy Ci znaleźć nowy model, odpowiadający Twoim wymaganiom.
• KROK 2
ZŁÓŻ NOWE ZAMÓWIENIE – poinformuj nas w dowolny sposób, że będzie to wymiana (bezpośrednio w zamówieniu, drogą mailową, bądź telefoniczną).
• KROK 3
WYPEŁNIJ PROTOKÓŁ ZWROTU/WYMIANY TOWARU – w protokole napisz numer nowego zamówienia.
• KROK 4
PRZYGOTUJ PACZKĘ – spakuj produkt wraz z protokołem i kopią dowodu zakupu, a następnie wyślij go dowolnym przekaźnikiem na adres naszego magazynu:
Ski24
ul. Stalowa 94
53 – 440 Wrocław
• KROK 5
OCZEKUJ WIADOMOŚCI MAILOWEJ – zostaniesz poinformowany o realizacji nowego zamówienia. Będzie to oznaczało, że Twój zwrot już do nas doszedł i możemy wysłać do Ciebie nową paczkę.

  • Jeżeli uważasz, że zakupiony towar w jakikolwiek sposób jest niezgodny z zawartą umową, postępuj zgodnie z naszą instrukcją:

• KROK 1
WYPEŁNIJ PROTOKUŁ REKLAMACJI TOWARU – precyzyjne opisanie wady ułatwi nam rozpatrzenie wady. Protokół jest do ściągnięcia na naszej stronie ski24.pl w zakładce „reklamacje i zwroty”.
• KROK 2
PRZYGOTUJ PACZKĘ – spakuj produkt wraz z protokołem i kopią dowodu zakupu, a następnie wyślij go dowolnym przekaźnikiem na adres naszego magazynu:
Ski24
ul. Stalowa 94
53 – 440 Wrocław
• KROK 3
OCZEKUJ NA INFORMACJĘ O ROZPATRZENIU REKLAMACJI – w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu, przedstawimy Ci decyzję dotyczącą reklamacji.

Jak wyszukać interesujący mnie produkt?

Jeśli wiesz, jakie narty, buty czy inne chcesz kupić, wpisz model w wyszukiwarkę w górnej prawej części strony. Jeśli szukasz produktu pasującego do Ciebie, możesz skorzystać z menu górnego i wyszukać produkt w poszczególnych kategoriach. Innym rozwiązaniem jest skorzystanie z filtrów po prawej stronie. Wystarczy, że klikniesz np. Kobieta à Narty i dalej wyfiltrujesz, jaka cena i inne kryteria Cię interesują.

Czy zakupy w ski24.pl są bezpieczne?

Zespół naszych pracowników dokłada wszelkich starań, by zakupy dokonane w naszym sklepie były bezpieczne. Zachowujemy wszelkie procedury używane standardowo w innych sklepach internetowych. Stosujemy protokół SSL (Secure Socket Layer), który sprawia, że informacje bankowe wprowadzane przy zamówieniu są szyfrowane. Możesz być spokojny. Wszelkie podawane przez Ciebie dane podlegają naszej polityce prywatności.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zadzwoń do nas lub napisz. Jesteśmy do Twojej dyspozycji i chętnie odpowiemy na wszelkie pytania.

Jak mam się zalogować do ski24.pl?

Zakupy w ski24.pl mają być szybkie i łatwe. Możesz się zalogować, tworząc swoje konto lub dokonać zakupów bez logowania. Założenie konta w ski24.pl nie jest obowiązkowe. Zachęcamy jednak do rejestracji i posiadania własnego konta. Dzięki temu przy kolejnych zakupach, będziesz mógł szybciej zamawiać produkty z naszej oferty, bez powtórnego uzupełniania danych teleadresowych, możesz na bieżąco monitorować status złożonych zamówień, przeglądać historię swoich zakupów, dokonywać zmian danych osobowych, zmieniać hasło dostępu, mieć swoje stałe adresy do wysyłek (przydatne, gdy dokonujesz zamówień na adres służbowy, a czasem na domowy lub gdy robisz prezent dla kogoś z rodziny lub znajomych). Posiadając konto w ski24.pl, możesz też zapisać swoje ulubione produkty do SCHOWKA. Założenie konta zajmie Ci mniej niż 2 minuty. Nie musisz pamiętać loginu, bo jest nim Twój adres e-mail, a gdybyś zapomniał hasła, które zdefiniowałeś, możemy Ci je szybko przypomnieć. Możesz też bez problemu zalogować się przez swoje konto na Facebooku.

Jak mogę złożyć zamówienie?

Jeśli znalazłeś interesujący Cię produkt, kliknij przycisk DODAJ DO KOSZYKA – znajdujący się na stronie konkretnego produktu. Zobaczysz informację ZAKTUALIZOWANO PRZEDMIOTY W KOSZYKU. Możesz teraz kontynuować zakupy i wyszukiwać kolejne produkty lub przejść do Złożenia zamówienia. Możesz w każdej chwili modyfikować swój koszyk – usuwać produkty, zmieniać ich rozmiar i ilość. Na górnym pasku strony widzisz zawsze, ile masz produktów w koszyku, a gdy najedziesz kursorem na ikonkę koszyka, rozwinie się jego szybki podgląd. Wystarczy, że klikniesz POKAŻ KOSZYK, a przeniesiony zostaniesz do pełnej listy produktów w koszyku. Jeśli chcesz kontynuować zakupy, zawsze możesz kliknąć na KONTYNUUJ ZAKUPY.

Kiedy już skończyłeś dodawanie produktów do koszyka i chcesz  dokończyć proces zakupów, kliknij na przycisk PRZEJDŹ DO KASY. Najpierw poprosimy Cię o podanie danych adresowych. Tutaj możesz też zadecydować, czy chcesz podać inny adres wysyłki i czy życzysz sobie fakturę VAT. Następnie wybierz warunki dostawy - Kurier GLS (1 dzień roboczy) lub odbiór osobisty. Wybierz też odpowiednią dla Ciebie metodę płatności – płatność za pobraniem, zwykły przelew lub płatność z Twojego banku online przez dotpay.

Bądź na bieżąco! Zamów newsletter